Горопаха Н.М. (2017) ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА»: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): 60. с. 225-229.
|
Текст
Горопаха Н.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається проблема організації педагогічної практики як засобу формування у студентів професійних компетенцій. Проаналізовано сутність компетентнісного підходу у підготовці майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Обґрунтовано зміст та значення інтерактивних форм організації педагогічної практики студентів (на прикладі спеціальності «Дошкільна освіта»).
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н.М. Організація педагогічної практики студентів спеціальності «Дошкільна освіта»:компетентнісний аспект / Н.М.Горопаха // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр.:наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту. / редкол. : В.В.Вербець, М.С.Янцур. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 225-229. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід, професійні компетенції, інтерактивні форми навчання, педагогічна практика, наскрізна програма педагогічної практики |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Жов 2020 06:26 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 06:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1092 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |