Горопаха Н.М. (2017) ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА»: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): 60. pp. 225-229.
|
Text
Горопаха Н.М..pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається проблема організації педагогічної практики як засобу формування у студентів професійних компетенцій. Проаналізовано сутність компетентнісного підходу у підготовці майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Обґрунтовано зміст та значення інтерактивних форм організації педагогічної практики студентів (на прикладі спеціальності «Дошкільна освіта»).
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Горопаха Н.М. Організація педагогічної практики студентів спеціальності «Дошкільна освіта»:компетентнісний аспект / Н.М.Горопаха // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр.:наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту. / редкол. : В.В.Вербець, М.С.Янцур. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 225-229. |
Uncontrolled Keywords: | компетентнісний підхід, професійні компетенції, інтерактивні форми навчання, педагогічна практика, наскрізна програма педагогічної практики |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 16 Oct 2020 06:26 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 06:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1092 |
Actions (login required)
View Item |