Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА»: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ АСПЕКТ

Горопаха Н.М. (2017) ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА»: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): 60. с. 225-229.

[img]
Перегляд
Текст
Горопаха Н.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається проблема організації педагогічної практики як засобу формування у студентів професійних компетенцій. Проаналізовано сутність компетентнісного підходу у підготовці майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Обґрунтовано зміст та значення інтерактивних форм організації педагогічної практики студентів (на прикладі спеціальності «Дошкільна освіта»).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горопаха Н.М. Організація педагогічної практики студентів спеціальності «Дошкільна освіта»:компетентнісний аспект / Н.М.Горопаха // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр.:наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту. / редкол. : В.В.Вербець, М.С.Янцур. - Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 225-229.
Ключові слова: компетентнісний підхід, професійні компетенції, інтерактивні форми навчання, педагогічна практика, наскрізна програма педагогічної практики
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Жов 2020 06:26
Останні зміни: 16 Жов 2020 06:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1092

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу