Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМПЕНТЕНТІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Горопаха Н.М. (2017) КОМПЕНТЕНТІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Постметодика, 2017 (2-3): 127-128. с. 16-20. ISSN 1815-3194

[img]
Перегляд
Текст
Горопаха Н.М. Маліновська Н.В. Особливості мотивів.pdf

Завантажити (142kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається проблемапрофесійно-практичної підготовки майбутніх вихователів дятей докільного віку. Аналізується сутність та структура професійної компетентності педагога дошкільного закладу. Обгрунтовано значення інтерактивних методів навчання та педагогічної практики для формування у студентів професійних компетенцій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горопаха Н.М. Компетентісний підхід у професійно-практичній підготовці майбутніх вихователів дітей дошкільного віку / Н.М.Горопаха // Постметодика, 2017. - № 2-3, (127-128). - С. 116-20.
Ключові слова: компетентісний підхід, професійні компетенції, інтерактивне навчання, проблемні ситуації
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.3 Управлінська діяльність > 005.33 Умови. Фактори, чинники > 005.336 Позитивні фактори. Сприятливі можливості. Вигоди, переваги. Потенціал. Прогрес > 005.336.2 Компетентність. Некомпетентність
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Жов 2020 07:15
Останні зміни: 16 Жов 2020 07:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1096

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу