Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

INCREASING MOTIVATION IN TEACHING LEARNING PROCESS

Федоришин О.П. (2017) INCREASING MOTIVATION IN TEACHING LEARNING PROCESS. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 191-198. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Федоришин О.П..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається мотивація, яка посідає важливе місце у навчальному процесі. Вона є визначальним компонентом організації навчальної діяльності. Особливою умовою навчання є наявність пізнавальної потреби і мотиву самовдосконалення, самореалізації та самовираження. Активізація пізнавальної діяльності без формування мотивації є практично неможливою. Тому в процесі навчання необхідно систематично конструювати, розвивати і зміцнювати мотивацію як стійку рису особистості і як могутній виховний засіб навчання. Мотивація навчальної діяльності має специфічний характер. Навчальна діяльність спрямована на оволодіння узагальненим способами дій. Вона повинна спонукатися адекватними мотивами, які безпосередньо пов’язані з її змістом. Якщо вдається сформувати такі мотиви, то вони підтримуються наповнюючим новим змістом, на основі загальних мотивів здійснюється суспільно значуща і суспільно оцінювана діяльність. Мотиви надають можливість суб’єкту задовольняти свої потреби, реалізувати здібності, емоції, наміри. Мотивація навчання має особистісний характер, залежить від навчальних можливостей, здібностей, інтелектуального рівня того, хто навчається.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Федоришин О.П. Increasing motivation in teaching learning process / О.П.Федоришин // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 191-198.
Ключові слова: навчальний процес, зовнішня мотивація, внутрішня мотивація, навчальні цілі, матеріал, зусилля, ефективність.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Жов 2020 14:21
Останні зміни: 16 Жов 2020 14:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1099

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу