Боровець О.В. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 15-16.
|
Текст
Боровець О.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Реформування системи шкільної освіти в Україні базується на гуманістичній парадигмі, на такій побудові освітнього процесу, коли кожна дитина виконує роль суб’єкта діяльності та спілкування. Відповідно оновлюються не лише зміст, але і форми організації, стратегії та технології навчання і виховання. Новою формою організації освітнього процесу в НУШ є ранкові зустрічі, основні завдання яких – сприяти налаштуванню дітей на ефективне навчання, створювати позитивний настрій школярів, формувати спільноту класу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Боровець О.В. Ранкові зустрічі в Новій українській школі : дидактичний аспект / О.В. Боровець // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - C. 15-16. |
Ключові слова: | реформування шкільної освіти, Нова українська школа, ранкові зустрічі, спільнота класу. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Квіт 2023 09:55 |
Останні зміни: | 20 Квіт 2023 06:52 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11101 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |