РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Боровець О.В. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 15-16.

[img]
Preview
Text
Боровець О.В..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Реформування системи шкільної освіти в Україні базується на гуманістичній парадигмі, на такій побудові освітнього процесу, коли кожна дитина виконує роль суб’єкта діяльності та спілкування. Відповідно оновлюються не лише зміст, але і форми організації, стратегії та технології навчання і виховання. Новою формою організації освітнього процесу в НУШ є ранкові зустрічі, основні завдання яких – сприяти налаштуванню дітей на ефективне навчання, створювати позитивний настрій школярів, формувати спільноту класу.

Item Type: Article
Additional Information: Боровець О.В. Ранкові зустрічі в Новій українській школі : дидактичний аспект / О.В. Боровець // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - C. 15-16.
Uncontrolled Keywords: реформування шкільної освіти, Нова українська школа, ранкові зустрічі, спільнота класу.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 19 Apr 2023 09:55
Last Modified: 20 Apr 2023 06:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11101

Actions (login required)

View Item View Item