Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Боровець О.В. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 15-16.

[img]
Перегляд
Текст
Боровець О.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Реформування системи шкільної освіти в Україні базується на гуманістичній парадигмі, на такій побудові освітнього процесу, коли кожна дитина виконує роль суб’єкта діяльності та спілкування. Відповідно оновлюються не лише зміст, але і форми організації, стратегії та технології навчання і виховання. Новою формою організації освітнього процесу в НУШ є ранкові зустрічі, основні завдання яких – сприяти налаштуванню дітей на ефективне навчання, створювати позитивний настрій школярів, формувати спільноту класу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Боровець О.В. Ранкові зустрічі в Новій українській школі : дидактичний аспект / О.В. Боровець // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - C. 15-16.
Ключові слова: реформування шкільної освіти, Нова українська школа, ранкові зустрічі, спільнота класу.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 19 Квіт 2023 09:55
Останні зміни: 20 Квіт 2023 06:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11101

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу