Козлинець М.С. та Баліка Л.М. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 49-52.
|
Текст
Козлинець М.С., Баліка Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Теоретичні основи вивчення проблеми гіперактивності у психолого-педагогічній літературі йде в напрямку уточнення поняття «гіперактивність» та її основних складових. Однак і сьогодні актуальними завданнями залишаються: виявлення динаміки різних форм гіперактивної поведінки, з’ясування причин, що лежать в основі гіперактивної поведінки; пошук психологічних шляхів корекції знижених регулятивних можливостей психіки в гіперактивних дітей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Козлинець М.С. Теоретичні основи вивчення проблеми гіперактивності у дітей молодшого шкільного віку / М.С. Козлинець; наук. керівник Л.М. Баліка // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 49-52. |
Ключові слова: | дитяча гіперактивність, діти молодшого шкільного віку. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 24 Квіт 2023 13:12 |
Останні зміни: | 24 Квіт 2023 13:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11132 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |