Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Козлинець М.С. та Баліка Л.М. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 49-52.

[img]
Перегляд
Текст
Козлинець М.С., Баліка Л.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Теоретичні основи вивчення проблеми гіперактивності у психолого-педагогічній літературі йде в напрямку уточнення поняття «гіперактивність» та її основних складових. Однак і сьогодні актуальними завданнями залишаються: виявлення динаміки різних форм гіперактивної поведінки, з’ясування причин, що лежать в основі гіперактивної поведінки; пошук психологічних шляхів корекції знижених регулятивних можливостей психіки в гіперактивних дітей.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Козлинець М.С. Теоретичні основи вивчення проблеми гіперактивності у дітей молодшого шкільного віку / М.С. Козлинець; наук. керівник Л.М. Баліка // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 49-52.
Ключові слова: дитяча гіперактивність, діти молодшого шкільного віку.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 24 Квіт 2023 13:12
Останні зміни: 24 Квіт 2023 13:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11132

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу