ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Козлинець М.С. and Баліка Л.М. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 49-52.

[img]
Preview
Text
Козлинець М.С., Баліка Л.М..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Теоретичні основи вивчення проблеми гіперактивності у психолого-педагогічній літературі йде в напрямку уточнення поняття «гіперактивність» та її основних складових. Однак і сьогодні актуальними завданнями залишаються: виявлення динаміки різних форм гіперактивної поведінки, з’ясування причин, що лежать в основі гіперактивної поведінки; пошук психологічних шляхів корекції знижених регулятивних можливостей психіки в гіперактивних дітей.

Item Type: Article
Additional Information: Козлинець М.С. Теоретичні основи вивчення проблеми гіперактивності у дітей молодшого шкільного віку / М.С. Козлинець; наук. керівник Л.М. Баліка // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 49-52.
Uncontrolled Keywords: дитяча гіперактивність, діти молодшого шкільного віку.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 24 Apr 2023 13:12
Last Modified: 24 Apr 2023 13:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11132

Actions (login required)

View Item View Item