Корінець К.П. та Стельмашук Ж.Г. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 53-55.
|
Текст
Корінець К.П., Стельмашук Ж.Г..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Практика ранкових зустрічей сприяє створенню у класі позитивного настрою, передбачає розвиток важливих навичок дітей, серед яких – навички спілкування, академічні і соціальні навички (емпатія, толерантне ставлення один до одного, розумінню точки зору інших дітей тощо). Ранкові зустрічі є ефективною формою виховання сучасної особистості, формування її соціальної компетентності, що цілком відповідає ключовим положенням Нової української школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Корінець К.П. Ранкові зустрічі як засіб формування соціальної компетентності дітей молодшого шкільного віку / К.П. Корінець; наук. керівник Ж.Г. Стельмашук // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 53-55. |
Ключові слова: | молодший шкільний вік, соціальна компетентність, шкільні ранкові зістрічі. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 25 Квіт 2023 11:01 |
Останні зміни: | 25 Квіт 2023 11:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11133 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |