Магурчак Л.В. та Боровець О.В. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ІГОР ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 61-63.
|
Текст
Магурчак Л.В., Боровець О.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Сьогодні, як показують педагогічні дослідження, багато майбутніх учителів виявляють стійкі стереотипи професійної діяльності, що слабо орієнтовані на саморозвиток, причиною чого є недостатній рівень технологічного забезпечення викладання навчальних дисциплін, використання традиційних форм навчання. З метою подолання такої негативної тенденції необхідно застосовувати інноваційні підходи та педагогічні технології в процесі підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти, зокрема ігрові технології навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Магурчак Л.В. Застосування навчальних ігор та ігрових технологій у процесі підготовки майбутніх учителів / Л.В. Магурчак; наук. керівник О.В. Боровець // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 61-63. |
Ключові слова: | ігрові технології, навчальні ігри, підготовка вчителя, педагогічна освіта. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 25 Квіт 2023 12:58 |
Останні зміни: | 25 Квіт 2023 12:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11135 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |