Попко Д.О. та Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ІСТОРІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 88-91.
|
Текст
Попко Д.О., Бричок С.Б..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Педагоги були переконані, що важливими умовами успішної роботи кожного вчителя є його вміння встановити правильні взаємовідносини з учнями, добре і цікаво організувати навчально-виховний процес. Якщо порядок у класі наступає завдяки живій і захоплюючій організації педагогічного процесу, який збуджує думку і позитивні почуття дитини, коли кожен учень старанно працює, - це свідчить про високу майстерність вчителя у виборі методів виховного впливу. І лише там, де недостатньо досконалою є система виховання, застосовують методи заохочення і покарання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Попко Д.О. До проблеми дисципліни учнів у історії шкільної освіти (друга пол. ХІХ – поч. ХХ ст.) / Д.О. Попко; наук. керівник С.Б. Бричок // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 88-91. |
Ключові слова: | історія шкільної освіти, дисципліна учнів. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 28 Квіт 2023 07:16 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2023 07:32 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11154 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |