ДО ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ІСТОРІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)

Попко Д.О. and Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ІСТОРІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 88-91.

[img]
Preview
Text
Попко Д.О., Бричок С.Б..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Педагоги були переконані, що важливими умовами успішної роботи кожного вчителя є його вміння встановити правильні взаємовідносини з учнями, добре і цікаво організувати навчально-виховний процес. Якщо порядок у класі наступає завдяки живій і захоплюючій організації педагогічного процесу, який збуджує думку і позитивні почуття дитини, коли кожен учень старанно працює, - це свідчить про високу майстерність вчителя у виборі методів виховного впливу. І лише там, де недостатньо досконалою є система виховання, застосовують методи заохочення і покарання.

Item Type: Article
Additional Information: Попко Д.О. До проблеми дисципліни учнів у історії шкільної освіти (друга пол. ХІХ – поч. ХХ ст.) / Д.О. Попко; наук. керівник С.Б. Бричок // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 88-91.
Uncontrolled Keywords: історія шкільної освіти, дисципліна учнів.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 28 Apr 2023 07:16
Last Modified: 28 Apr 2023 07:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11154

Actions (login required)

View Item View Item