Чудінович В.О. та Баліка Л.М. (2022) ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 125-126.
|
Текст
Чудінович В.О, Баліка Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Ціннісне ставлення до соціальної дійсності як педагогічна проблема тісно взаємопов’язане з такими поняттями як моральність, патріотизм, виховання любові до рідного краю, його особливостей, національних традицій, що у практичному застосуванні можливо в рамках ознайомлення з краєзнавчим матеріалом та зацікавленістю батьків дитини.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Чудінович В.О. Ціннісне ставлення до соціальної дійсності як педагогічна проблема / В.О. Чудінович; наук. керівник Л.М. Баліка // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 125-126. |
Ключові слова: | цінності, ціннісне ставлення, початкова школа, соціальна дійсність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 03 Трав 2023 07:21 |
Останні зміни: | 03 Трав 2023 07:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11169 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |