Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Чудінович В.О. та Баліка Л.М. (2022) ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 125-126.

[img]
Перегляд
Текст
Чудінович В.О, Баліка Л.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Ціннісне ставлення до соціальної дійсності як педагогічна проблема тісно взаємопов’язане з такими поняттями як моральність, патріотизм, виховання любові до рідного краю, його особливостей, національних традицій, що у практичному застосуванні можливо в рамках ознайомлення з краєзнавчим матеріалом та зацікавленістю батьків дитини.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Чудінович В.О. Ціннісне ставлення до соціальної дійсності як педагогічна проблема / В.О. Чудінович; наук. керівник Л.М. Баліка // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 125-126.
Ключові слова: цінності, ціннісне ставлення, початкова школа, соціальна дійсність.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 03 Трав 2023 07:21
Останні зміни: 03 Трав 2023 07:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11169

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу