ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Чудінович В.О. and Баліка Л.М. (2022) ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 125-126.

[img]
Preview
Text
Чудінович В.О, Баліка Л.М..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Ціннісне ставлення до соціальної дійсності як педагогічна проблема тісно взаємопов’язане з такими поняттями як моральність, патріотизм, виховання любові до рідного краю, його особливостей, національних традицій, що у практичному застосуванні можливо в рамках ознайомлення з краєзнавчим матеріалом та зацікавленістю батьків дитини.

Item Type: Article
Additional Information: Чудінович В.О. Ціннісне ставлення до соціальної дійсності як педагогічна проблема / В.О. Чудінович; наук. керівник Л.М. Баліка // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 125-126.
Uncontrolled Keywords: цінності, ціннісне ставлення, початкова школа, соціальна дійсність.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 03 May 2023 07:21
Last Modified: 03 May 2023 07:21
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11169

Actions (login required)

View Item View Item