Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Гамза А.В. (2022) ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 357-364.

[img]
Перегляд
Текст
Гамза АВ.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гамза А. В. Проблема інтеграції змісту навчання в практиці роботи вчителів початкової школи / А. В. Гамза // Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта : кол. монографія / за наук. ред. Т. Б. Суржук, Т. В. Костолович. - Рівне, 2022. - С. 357-364.
Ключові слова: міжпредметна інтеграція, початкова школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 31 Трав 2023 08:59
Останні зміни: 31 Трав 2023 08:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11281

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу