ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Гамза А.В. (2022) ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. pp. 357-364.

[img]
Preview
Text
Гамза АВ.pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Гамза А. В. Проблема інтеграції змісту навчання в практиці роботи вчителів початкової школи / А. В. Гамза // Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта : кол. монографія / за наук. ред. Т. Б. Суржук, Т. В. Костолович. - Рівне, 2022. - С. 357-364.
Uncontrolled Keywords: міжпредметна інтеграція, початкова школа
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 31 May 2023 08:59
Last Modified: 31 May 2023 08:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11281

Actions (login required)

View Item View Item