Семенчук А. та Джеджера К.В. (2022) ВНУТРІШНЯ ПОЗИЦІЯ ШКОЛЯРА ЯК КРИТЕРІЙ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 99-102.
|
Текст
Семенчук А., Джеджера К.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У контексті забезпечення наступності дошкільного виховання і навчання у школі важливим завданням закладу дошкільної освіти є здійснення підготовки дітей дошкільного віку до суттєвих життєвих змін, які спричиняють нову для дитини соціальну ситуацію – опанування ролі школяра. За зовнішньою атрибутикою цих обставин криється багато проблем і труднощів – дитина має змінити звичне середовище дитячого садка на нове (шкільне), більше уваги приділяти навчанню, виконувати складні навчальні завдання у школі і вдома.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Семенчук А. Внутрішня позиція школяра як критерій мотиваційної готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання у школі / А. Семенчук, К. В. Джеджера // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 6. - С. 99-102. |
Ключові слова: | внутрішня позиція школяра, критерій мотиваційної готовності дитини, діти старшого дошкільного віку, навчання у школі |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 23 Черв 2023 13:46 |
Останні зміни: | 23 Черв 2023 13:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11390 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |