Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВНУТРІШНЯ ПОЗИЦІЯ ШКОЛЯРА ЯК КРИТЕРІЙ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ

Семенчук А. та Джеджера К.В. (2022) ВНУТРІШНЯ ПОЗИЦІЯ ШКОЛЯРА ЯК КРИТЕРІЙ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 99-102.

[img] Текст
Семенчук А., Джеджера К.В..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

У контексті забезпечення наступності дошкільного виховання і навчання у школі важливим завданням закладу дошкільної освіти є здійснення підготовки дітей дошкільного віку до суттєвих життєвих змін, які спричиняють нову для дитини соціальну ситуацію – опанування ролі школяра. За зовнішньою атрибутикою цих обставин криється багато проблем і труднощів – дитина має змінити звичне середовище дитячого садка на нове (шкільне), більше уваги приділяти навчанню, виконувати складні навчальні завдання у школі і вдома.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Семенчук А. Внутрішня позиція школяра як критерій мотиваційної готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання у школі / А. Семенчук, К. В. Джеджера // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 6. - С. 99-102.
Ключові слова: внутрішня позиція школяра, критерій мотиваційної готовності дитини, діти старшого дошкільного віку, навчання у школі
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 23 Черв 2023 13:46
Останні зміни: 23 Черв 2023 13:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11390

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу