Лісова С.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНА КРЕАТИВНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 65-74. ISSN 2411-4553
|
Текст
Лісова С.В..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Вимоги, що висуваються особистістю й суспільством до результатів освіти, визначили необхідність кардинальних змін як у змісті освіти, так й у педагогічних технологіях. Ці вимоги й цілі реалізуються в креативному підході, здійснюваному у вищій професійній освіті. Головною метою формування креативності майбутнього вчителя є забезпечення відповідності рівня креативності сучасного педагога потребам особистості й педагогічної професійної діяльності, що динамічно змінюється; підготовка фахівця-професіонала з високим рівнем загальної культури, розвиненими здібностями до комунікації, емпатії й інтуїції, стрижневою характеристикою професійної компетентності якого є креативна спрямованість особистості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лісова С.В. Педагогічна креативність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах розвитку інноваційної освіти / С.В.Лісова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 5. - С. 65-74. |
Ключові слова: | педагогічна креативність, креативна педагогіка, інноваційна освіта, креативна діяльність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 20 Жов 2020 09:17 |
Останні зміни: | 20 Жов 2020 09:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1144 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |