СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

Тарарова А. and Малафіїк І.В. (2021) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). pp. 115-117.

[img]
Preview
Text
Тарарова А., Малафіїк І.В..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Інклюзивна освiта є однiєю з альтернативних форм навчання для дiтей з особливими освiтнiми потребами, що дозволяє їм навчатися за мiсцем проживання, перебувати в соцiумi та реалiзувати свої потенцiйнi можливостi, здiбностi та нахили. Iнклюзивне навчання може бути ефективним при створеннi вiдповiдних органiзацiйно-педагогiчних умов: сприятливий позитивно налаштований клiмат в школi, прийняття дитини з особливими освiтнiми потребами, розумiння її особливостей, надання квалiфiкованої допомоги з боку команди спецiалiстiв. Основою навчального процесу в iнклюзивному класi можна вважати корекцiйну спрямованiсть навчального процесу, що передбачає виправлення вад та розвиток збережених природних можливостей дитини з психофiзичними вадами, iндивiдуальний пiдхiд та диференцiйоване викладання, що дозволяють зробити навчання гнучким, особистiсно орiєнтованим, можливим для розмаїтого дитячого колективу.

Item Type: Article
Additional Information: Тарарова А. Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі / А. Тарарова; наук. кер. І.В. Малафіїк // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 115-117.
Uncontrolled Keywords: інклюзивне навчання, навчально-виховний процес, інклюзивний клас.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 01 Aug 2023 08:18
Last Modified: 01 Aug 2023 08:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11588

Actions (login required)

View Item View Item