Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ

Данілова Н.Р. та Гамула Ю.В. (2019) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 104-108.

[img]
Перегляд
Текст
Данілова Н.Р., Гамула Ю.В..pdf

Завантажити (814kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається проблема формування мотивації та інтересу до вивчення англійської мови на початковому етапі навчання. Мотив – це спонукальна причина, привід до будь-якої дії [6]. Мотив як спонукальна причина окремої дії та сукупності дій є результатом складної взаємодії мотивів–цілей, соціальних, моральних, практичних та ін. У навчанні мотив проявляється у вигляді ставлення учня до сукупності дій, в результаті яких формуються компетентності певного рівня, пробуджуються в учня прагнення займатися певним видом діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Данілова Н.Р. ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ / Н.Р.Данілова, Ю.В.Гамула // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 104-108.
Ключові слова: мотивація, мотив, формування, старший дошкільний вік
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 27 Квіт 2020 07:56
Останні зміни: 27 Квіт 2020 07:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/116

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу