ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ

Данілова Н.Р. and Гамула Ю.В. (2019) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 104-108.

[img]
Preview
Text
Данілова Н.Р., Гамула Ю.В..pdf

Download (814kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема формування мотивації та інтересу до вивчення англійської мови на початковому етапі навчання. Мотив – це спонукальна причина, привід до будь-якої дії [6]. Мотив як спонукальна причина окремої дії та сукупності дій є результатом складної взаємодії мотивів–цілей, соціальних, моральних, практичних та ін. У навчанні мотив проявляється у вигляді ставлення учня до сукупності дій, в результаті яких формуються компетентності певного рівня, пробуджуються в учня прагнення займатися певним видом діяльності.

Item Type: Article
Additional Information: Данілова Н.Р. ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ / Н.Р.Данілова, Ю.В.Гамула // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 104-108.
Uncontrolled Keywords: мотивація, мотив, формування, старший дошкільний вік
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 27 Apr 2020 07:56
Last Modified: 27 Apr 2020 07:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/116

Actions (login required)

View Item View Item