Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Костюкович І. та Білецька О.Д. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 65-68.

[img]
Перегляд
Текст
Костюкович І., Білецька О.Д..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Проблема формування та розвитку самооцінки молодших школярів набула великого значення й окремого наукового статусу. Здійснений нами науковий аналіз теоретичних джерел дав змогу виявити ще мало з’ясовані дослідниками питання психологічних чинників і механізмів, критеріїв і показників, їх рівнів, які впливають на формування самооцінки молодших школярів. Подальшу нашу діяльність плануємо зосередити на дослідженнях впливу ролі педагога на формування самооцінки молодшого школяра акцентуючи увагу на оцінюванні учителем результатів дитячої навчальної праці.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Костюкович І. Особливості формування самооцінки дітей молодшого шкільного віку / І. Костюкович; наук. кер. О.Д. Білецька // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 3. - С. 65-68.
Ключові слова: молодший шкільний вік, навчальна діяльність, самооцінка.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Сарненський педагогічний коледж
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 19 Вер 2023 12:30
Останні зміни: 19 Вер 2023 12:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11700

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу