Руденко Н.М. (2015) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕТНІЧНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ СХОДУ І ЗАХОДУ УКРАЇНИ. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди", 2015 (Вип.36): Т.ІІІ (63). с. 158-167.
|
Текст
Руденко Н.М. Етнічна ідентичність учнів.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Надається визначення понять«етнічність», «етнічний характер», «етнічна ідентичність», «етнічна толерантність», Аналізуються зарубіжні та вітчизняні підходи до вивчення етнічної ідентичності. Підкреслюється, що основою толерантного ставлення до людства є позитивна етнічна ідентичність, в структурі якої позитивний образ власної етнічної групи співіснує з позитивним ціннісним ставленням до інших етнічних груп. Результати порівняльного аналізу етнічної ідентичності учнів з різних регіонів України свідчать про досить високий рівень етнічної толерантності старшокласників Сходу і Заходу України. Ужитті вони використовують типові способи збереження своєї етнічної групи, бажають зберігати мову і звичаї свого народу. У більшості учнів (жіночої і чоловічої статі) виявлена етнічна ідентичність за типом норми, природна перевага власних етнічно-культурних цінностей, висока толерантність і готовність до мирних намірів в міжкультурних взаєминах. Встановлено, що існують загальні закономірності формування і розвитку етнічної ідентичності у хлопчиків і дівчат раннього юнацького віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Руденко Н.М. Порівняльний аналіз етнічної ідентичності учнів сходу і заходу України / Н.М.Руденко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г.Сковороди". - Київ, 2015. - Вип. 36, т. ІІІ (63) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - С. 158-167. |
Ключові слова: | этничность, этнический характер, национальное самосознание, этническая идентичность, толерантнос |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Жов 2020 08:19 |
Останні зміни: | 22 Жов 2020 08:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1176 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |