Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРАКТИК У ПОБУДОВІ ПРОСТОРУ ШКІЛЬНОГО ПРИМІЩЕННЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ

Дичківська І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРАКТИК У ПОБУДОВІ ПРОСТОРУ ШКІЛЬНОГО ПРИМІЩЕННЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 27-37.

[img]
Перегляд
Текст
Дичківська І..pdf

Завантажити (7MB) | Перегляд

Анотація

У статті окреслюються перспективні для моделювання простору шкільного приміщення початкової школи України тенденції позитивного зарубіжного досвіду. Підкреслено, що увага до цієї проблеми зумовлена особливостями сучасного стану розвитку початкової освіти. В умовах стандартизації і варіативності освіти простежуються суперечливі тенденції її модернізації. Однією з таких тенденцій є пошук нових підходів до архітектурного оформлення шкільного приміщення, його дизайну, облаштування класних кімнат. Особливе місце у вирішенні поставлених завдань відіграє Реджо-педагогіка, яка представляє собою розгорнутий набір рекомендацій щодо створення ідеального освітнього простору. Їх можна використовувати при проєктуванні «гнучкого» простору шкіл, що відповідає внутрішнім процесам та своєму часу.
The article outlines promising trends of positive foreign experience for modeling the space of the school premises of the primary school in Ukraine. It is emphasized that the attention to this problem is due to the peculiarities of the current
state of development of primary education. In the context of standardization and variability of education, contradictory trends in its modernization can be traced. One of these trends is the search for new approaches to the architectural design of school buildings, their design, and arrangement of classrooms. Reggio-pedagogy, which is a comprehensive set of recommendations for creating an ideal educational space, plays a special role in solving the tasks. They can be used when designing a “flexible” space of schools that corresponds to internal processes and their time.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дичківська І. Використання зарубіжних інноваційних практик у побудові простору шкільного приміщення початкової школи України / І. Дичківська // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17. - С. 27-37.
Ключові слова: зарубіжні інноваційні практики, побудова простору, освітній простір, простір шкільного приміщення, класна кімната, педагогіка Реджо Емілія, початкова школи України; foreign innovative practices, space construction, educational space, school space, classroom, Reggio Emilia pedagogy, primary schools in Ukraine
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 04 Жов 2023 06:32
Останні зміни: 04 Жов 2023 06:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11779

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу