Сілков В. and Сілкова Е. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЧИСЕЛ ПЕРШОГО ДЕСЯТКА ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. pp. 271-279.
|
Text
Сілков В., Сілкова Е..pdf Download (6MB) | Preview |
Abstract
У статті досліджено проблему забезпечення якісної онлайн-освіти у сучасній початковій школі шляхом пошуку оптимальних методів навчання. Окреслено потребу перетворення традиційного навчання, спрямованого на виклад учителем готового матеріалу, його запам’ятовування і відтворення, на самостійне оволодіння учнями знаннями, вміннями й навичками під час активної розумової та практичної діяльності. Аргументовано необхідність наближення процесу навчання учнів до ігрової діяльності як найбільш комфортної діяльності для дітей першого класу, в процесі якої вони розвиваються і непомітно для себе навчаються. Наведено структуру гри як процесу та обґрунтовано необхідність її дотримання для забезпечення осмисленого навчання. Висвітлено план вивчення чисел як основу початкового курсу математики. Розкрито доцільність застосування у практиці початкової школи комплексно ігрових та інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано наявні платформи, що можуть успішно застосовуватись учителями у процесі онлайн-навчання під час вивчення нумерації чисел першого десятка. Визначено, які мультимедійні засоби можуть бути використані учителями у процесі ігрової діяльності під час вивчення лічби. Розроблено приклади дидактичного матеріалу для здійснення ігрової діяльності учнів у процесі вивченні нумерації чисел першого десятка за окресленим планом вивчення чисел.
The article deals with the problem of ensuring quality online education n a modern primary school by searching for optimal teaching methods. The need to transform traditional education, aimed at the presentation of prepared material by the teacher, its memorization and reproduction, to the independent mastery of knowledge, abilities and skills by students during active mental and practical activity has been outlined. The need to approach the process of teaching students to play activities as the most comfortable activity for first-grade children, in the process of which they develop and learn imperceptibly for themselves has been argued. The structure of the game as a process was presented and the need to follow it to ensure meaningful learning was substantiated. The plan for studying numbers as a basis for the elementary course of mathematics has been highlighted. The expediency of using comprehensive game and information and communication technologies in primary school practice has been revealed. The available platforms that can be successfully used by teachers in the process of online learning when studying the numbering of numbers of the first ten have been analyzed. Multimedia tools that can be used by teachers in the process of game activity during the study of numbers have been determined. Examples of didactic material have been developed for the implementation of game activities of pupils in the process of learning the numbering of the first ten numbers according to the outlined plan for studying numbers.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Сілков В. Застосування ігрових технологій у процесі вивчення нумерації чисел першого десятка під час дистанційного навчання / В. Сілков, Е. Сілкова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17. - С. 271-279. |
Uncontrolled Keywords: | ігрова технологія, нумерація, перший десяток, дистанційне навчання; game technology, numeration, the first ten, distance learning |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
Divisions: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 09 Oct 2023 11:07 |
Last Modified: | 09 Oct 2023 11:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11816 |
Actions (login required)
View Item |