Шостак О.О. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Europeanization of the educational environment: realities and prospects. Baltija Publishing, с. 353-380.
|
Текст
Шостак О. О. Психолого-педагогічна готовність майбутніх фахівців зі спеціальної освіти до роботи в інклюзивному освітньому середовищі.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
На сьогодні розвиток галузі освіти спрямований на забезпечення умов для навчання і виховання всіх дітей, серед них – і з особливими освітніми потребами. Організація інклюзивного навчання враховує такі напрями роботи: формування інклюзивного освітнього середовища, забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії навчання, визначення спеціальних освітніх потреб дітей. Для дотримання цих вимог потрібно працювати над розв’язанням проблеми психолого-педагогічної готовності майбутніх фахівців у галузі спеціальної освіти до професійної діяльності. Готовність педагога до інклюзивного навчання науковці розглядають як системну інтегральну якість фахівця, що визначає спрямованість, поведінкові стратегії і методи професійно-педагогічної діяльності в умовах інклюзивного навчання. При цьому готовність сприймається як стійке, багатоаспектне утворення особистості, що складається з різних компонентів (мотиваційного, особистісного, когнітивного, операційного та ін.), що відповідають змісту й умовам діяльності та дають можливість суб’єкту успішно її здійснювати. Головні шляхи формування психолого-педагогічної готовності майбутніх фахівців зі спеціальної освіти до професійного діяльності в інклюзивному освітньому просторі такі: безпосереднє навчання в ЗВО, виробничі практики, самостійна і науково-дослідна робота здобувачів освіти, застосування тренінгових технологій.
Тип елементу: | Розділ Книги |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шостак О. О. Психолого-педагогічна готовність майбутніх фахівців зі спеціальної освіти до роботи в інклюзивному освітньому середовищі / О. О. Шостак // Europeanization of the educational environment: realities and prospects : scientific monograph. - Riga, 2023. - P. 353-380. |
Ключові слова: | спеціальна освіта, інклюзивне освітнє середовище |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 06 Лист 2023 14:17 |
Останні зміни: | 06 Лист 2023 14:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11920 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |