Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. та Gron L. та Kvasnetska N. (2023) CHALLENGES OF ONLINE STUDYING : THE THEORY AND THE PRACTICE. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 96-106. ISSN 2411-4553
|
Текст
Михальчук Н.,Івашкевич Е., Гронь Л., Кваснецька Н..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
|
|
Текст
Мушкета Р., Кіндрат П., Кіндрат В., Гоголь Т..pdf Завантажити (7MB) | Перегляд |
Анотація
In the article we’d the aim to study challenges of on-line studying, toshow the technical characteristics of online learning, to single out the pedagogicaland psychological features of online learning. So, we described teaching methodwhich are in a great degree enriched by the integration of information technologiesinto them; also, we defined the concept of “information and communicationtechnology”; we showed the most commonly used information and communicationtechnology’s method for assessing learner’s listening skills and giving feedback; wepresented the field of information and different communication technologies
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Mykhalchuk N. Challenges of online studying: the theory and the practice / N. Mykhalchuk, E. Ivashkevych, L. Gron, N. Kvasnetska // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 18. - С. 96-106. |
Ключові слова: | online learning, virtuality of educational space and time, conventionality of educational space and time, non-linearity of the communicative process, dispersion of the structure of communicative process, synchronicity of communicative acts. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Груд 2023 11:00 |
Останні зміни: | 21 Груд 2023 09:43 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12119 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |