НОРМАТИВНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У XXI СТОЛІТТІ

Пелех Ю.В. and Антончик Є. (2023) НОРМАТИВНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У XXI СТОЛІТТІ. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). pp. 119-128. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Пелех Ю., Антончик Є..pdf

Download (6MB) | Preview

Abstract

Вихідною тезою дослідження є положення, що концептуально модернізація освіти орієнтована на досягнення результату ціннісного характеру (утвердження гуманістичних цінностей). При цьому прогресивні зміни в освіті розглядаються у зв’язку з вирішенням завдання формування особистості з великим гуманістичним потенціалом. Обґрунтовано мету дослідження, яка полягає у системному аналізі практики звернення до аксіологічного підходу в процесі укладання нормативно-правових актів у сфері освіти, оскільки таке унормування реально відображає ціннісні пріоритети модернізації та реформування освітньої галузі. Достовірність аналізу досягається через застосування контент-аналізу нормативно-правового регулювання сфери вищої педагогічної освіти.Визначено, що законотворцями активно застосовується аксіологічний підхід у процесі творення нормативно-правової бази у сфері освіти. У досліджуваних документах констатовано позитивну динаміку звернення до аксіологічного підходу, зокрема у контексті модернізації вищої педагогічної освіти. Доведено, що впровадження в освітянську практику аксіологічного підходу у часі відбувається паралельно із застосуванням відповідного підходу у контексті творення нормативно-правової основи нового (модернізованого) освітнього простору незалежної України.

Item Type: Article
Additional Information: Пелех Ю. Нормативне відображення звернення до аксіологічного підходу у контексті модернізації вищої педагогічної освіти України у ХХІ столітті / Ю. Пелех, Є. Антончик // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 18. - С. 119-128.
Uncontrolled Keywords: освіта, педагогіка, вища педагогічна освіта, модернізація, аксіологічний підхід, нормативно-правові документи.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 21 Dec 2023 10:31
Last Modified: 09 May 2024 09:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12123

Actions (login required)

View Item View Item