Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НОРМАТИВНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У XXI СТОЛІТТІ

Пелех Ю. та Антончик Є. (2023) НОРМАТИВНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У XXI СТОЛІТТІ. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 119-128. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Пелех Ю., Антончик Є..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

Вихідною тезою дослідження є положення, що концептуально модернізація освіти орієнтована на досягнення результату ціннісного характеру (утвердження гуманістичних цінностей). При цьому прогресивні зміни в освіті розглядаються у зв’язку з вирішенням завдання формування особистості з великим гуманістичним потенціалом. Обґрунтовано мету дослідження, яка полягає у системному аналізі практики звернення до аксіологічного підходу в процесі укладання нормативно-правових актів у сфері освіти, оскільки таке унормування реально відображає ціннісні пріоритети модернізації та реформування освітньої галузі. Достовірність аналізу досягається через застосування контент-аналізу нормативно-правового регулювання сфери вищої педагогічної освіти.Визначено, що законотворцями активно застосовується аксіологічний підхід у процесі творення нормативно-правової бази у сфері освіти. У досліджуваних документах констатовано позитивну динаміку звернення до аксіологічного підходу, зокрема у контексті модернізації вищої педагогічної освіти. Доведено, що впровадження в освітянську практику аксіологічного підходу у часі відбувається паралельно із застосуванням відповідного підходу у контексті творення нормативно-правової основи нового (модернізованого) освітнього простору незалежної України.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пелех Ю. Нормативне відображення звернення до аксіологічного підходу у контексті модернізації вищої педагогічної освіти України у ХХІ столітті / Ю. Пелех, Є. Антончик // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 18. - С. 119-128.
Ключові слова: освіта, педагогіка, вища педагогічна освіта, модернізація, аксіологічний підхід, нормативно-правові документи.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 21 Груд 2023 10:31
Останні зміни: 21 Груд 2023 10:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12123

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу