Хом'як І.М. (2023) НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ МОВЛЕННЯ В АСПЕКТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ. Новий науково-освітній простір з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти, 2023. с. 32-34.
|
Текст
Хом'як І..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Проаналізовано дискурс як складний і різноплановий феномен; педагогічний дискурс, спрямований на ефективне вироблення професійно-комунікативних умінь; основні невербальні рівні педагогічного дискурсу: кінесичний, акустичний, проксемічний, темпоральний.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Хом'як І. М. Невербальні засоби мовлення в аспекті педагогічного дискурсу / І. М. Хом'як // Новий науково-освітній простір з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (Рівне–Чернівці, 16 бер. 2023 р.). - Рівне : Чернівці, 2023. - С. 32-34. |
Ключові слова: | дискурс, педагогічний дискурс, невербальні рівні педагогічного дискурсу, взаємодія вербальної й невербальної комунікації |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 25 Груд 2023 07:14 |
Останні зміни: | 25 Груд 2023 07:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12138 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |