Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Стельмашук Ж.Г. (2023) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 231-238. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Стельмашук Ж..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено особливості формування соціальної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами волонтерської діяльності. Наголошено, що одним з важливих складників професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови є соціальна компетентність, спрямована на забезпечення ефективної взаємодії між людьми та соціальним середовищем задля допомоги у вирішенні різноманітних соціальних проблем. Уточнено сутність понять «компетентність», «соціальна компетентність» та «волонтерська діяльність». З’ясовано, що соціальна компетентність розглядається як комплексна якість особистості, яка включає систему знань, умінь, ставлень, ціннісних орієнтацій та поведінкових компонентів, що передбачає здатність та уміння будувати систему відносин та спілкування з оточуючими людьми з урахуванням соціальної ситуації. Визначено, що волонтерство – це добровільна безкорислива суспільно корисна діяльність; одна з форм благодійності і одна з підвалин громадянського суспільства; спосіб підтримки, піклування, надання допомоги членам громади; взаємодії між людьми для спільного вироблення нових шляхів вирішення проблем, які виникають. Доведено основні переваги волонтерської діяльності щодо формування соціальної компетентності майбутніх учителів іноземної мови, що є результатом засвоєння й активного відтворення майбутнім фахівцем соціального досвіду через діяльність, спілкування, взаємодію та сприяє формуванню здатності набувати досвід у вирішенні різноманітних соціальних проблем, ініціювати та добирати ресурси задля цього, нести відповідальність, а також проявляти толерантність та емпатійність до оточуючих.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стельмашук Ж. Формування соціальної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами волонтерської діяльності / Ж. Стельмашук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 18. - С. 231-238.
Ключові слова: компетентність, професійна компетентність, соціальна компетентність, майбутні учителі іноземної мови, волонтерська діяльність, соціально значуща діяльність.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 26 Груд 2023 10:26
Останні зміни: 26 Груд 2023 10:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12146

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу