Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ҐЕНДЕРНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА У АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПЕРЕКЛАДУ

Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Курята Ю.В. (2017) ҐЕНДЕРНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА У АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПЕРЕКЛАДУ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2017 (Вип.64): Ч.1. с. 146-148. ISSN 2519-2558

[img]
Перегляд
Текст
Касаткіна-Кубишкіна О.В., Курята Ю.В..pdf

Завантажити (313kB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням ґендера у сучасній лінгвістичній науці та особливостям використання ґендерно маркованих одиниць у сучасних англомовних рекламних текстах. Досліджуються основні лексичні, граматичні та соціальні засоби репрезентації тендера, означаються основні категорії ґендерно маркованих одиниць рекламних текстів. Увага акцентується на перекладацьких аспектах питання, а саме продуктивних стратегіях адаптації англомовних рекламних текстів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Касаткіна-Кубишкіна О. В. Гендерно маркована лексика у англомовних рекламних текстах та особливості її перекладу / О. В. Касаткіна-Кубишкіна, Ю. В. Курята // Наукові записки національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». 2017. - Вип. 64, ч. 1. - С. 146-148.
Ключові слова: Гендер, ґендерно марковані одиниці, рекламний текст, перекладацькі стратегії
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 27 Груд 2023 09:27
Останні зміни: 27 Груд 2023 10:37
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12156

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу