Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Курята Ю.В. (2021) Reducing the Role of Affective Factors in Blended Learning Settings. European scientific discussions, 2021. с. 265-272.
|
Текст
Касаткіна-Кубишкіна, Курята_Reducing the Role of.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Касаткіна-Кубишкіна О. В. Reducing the Role of Affective Factors in Blended Learning Settings / О. В. Касаткіна-Кубишкіна, Ю. В. Курята // European scientific discussion : The 4th International scientific and practical conference, (February 26-28, 2021). - Potere della ragione Editore, Rome, Italy, 2021. - С. 265-272. |
Ключові слова: | Змішане навчання, ефективні фактори навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 29 Груд 2023 10:54 |
Останні зміни: | 29 Груд 2023 10:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12190 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |