Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Reducing the Role of Affective Factors in Blended Learning Settings

Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Курята Ю.В. (2021) Reducing the Role of Affective Factors in Blended Learning Settings. European scientific discussions, 2021. с. 265-272.

[img]
Перегляд
Текст
Касаткіна-Кубишкіна, Курята_Reducing the Role of.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Касаткіна-Кубишкіна О. В. Reducing the Role of Affective Factors in Blended Learning Settings / О. В. Касаткіна-Кубишкіна, Ю. В. Курята // European scientific discussion : The 4th International scientific and practical conference, (February 26-28, 2021). - Potere della ragione Editore, Rome, Italy, 2021. - С. 265-272.
Ключові слова: Змішане навчання, ефективні фактори навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 29 Груд 2023 10:54
Останні зміни: 29 Груд 2023 10:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12190

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу