Прокопович Т.Ю. (2018) ПЕДАГОГІКА МУЗИЧНА І МУЗЕЙНА: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 74-80.
|
Текст
Прокопович Т.Ю..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано специфіку музично-освітньої діяльності музейних установ. Визначено роль і значення музейної педагогіки для творчого розвитку і самовираження особистості. Розглянуто основні типи і форми музейно-музичних програм для цільової аудиторії.
The specifics of the musical and educational activities of museum institutions are analyzed in the paper. The role and significance of museum pedagogy for creative development and expression of personality are determined. The main types and forms of museum and musical programs for the target audience are considered.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Прокопович Т. Ю. Педагогіка музична і музейна: сучасні тенденції взаємодії / Т. Ю. Прокопович // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2018. – Вип. 4. – С. 74-80. |
Ключові слова: | музичне мистецтво, музей, розвиток особистості, освітня діяльність, інтеграція; musical art, museum, personality development, educational activity, integration |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 06 Організація та інші типи об'єднання (співробітництва) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 17 Січ 2024 07:11 |
Останні зміни: | 17 Січ 2024 07:11 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12331 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |