Стецула Н.О. та Абрамова О.В. та Герасимчук Г.А. та Крижановська Т.І. та Крусь О.П. (2023) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ STEM-ОСВІТИ: ІНТЕГРАЦІЯ В ОСВІТІ. Наука і техніка сьогодні, 2023 (3): 17. с. 428-436.
|
Текст
Крусь Крижановська Перспективи розвитку СТЕМ-освіти.pdf Завантажити (301kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто сутність та потенціал STEM-освіти, впровадження якої є важливим для підготовки фахівців нового покоління та стрімкого розвитку нашої держави. Виходячи з цього, обґрунтовано необхідність удосконалення системи освіти України, орієнтуючись на провідні країни світу, в яких діють STEM-програми на державному рівні. Розкрито сутність, поняття, походження та історію розвитку STEM-освіти як нового напряму в історії освіти людства. Акцентовано увагу на тому, що особливістю STEM-освіти в українській системі освіти є її успішна модернізація та інтеграція у світовий освітній простір. Метою статті є визначення основних перспектив розвитку STEM-освіти в Україні та шляхів її інтеграції в українську освіту. У статті висвітлено значення абревіатури "STEM", розкрито значення слова та історію цієї інновації.
Виявлено, що дослідження STEM-освіти має наукове, міждисциплінарне, культурно-освітнє, освітньо-виховне та соціальне значення і спрямоване на з'ясування сутності, тенденцій розвитку, теоретичних засад, організаційних моделей, технологій практичної реалізації в освітніх закладах України. Визначено головні завдання, які постають перед викладачем, який впроваджує STEM-освіту. Розглянуто основні навички, які можна розвинути у студентів з допомогою STEM-освіти, а саме: комунікативні, творчі здібності, співробітництво, критичне мислення. З метою підвищення інтересу до розуміння значущості STEM-інновацій висвітлено основні переваги цього напряму та основні проблеми впровадження STEM-освіти у вітчизняну систему освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Перспективи розвитку STEM-освіти: інтеграція в освіті / Н.О.Стецула, О.В.Абрамова, Г.А.Герасимчук, Т.І.Крижановська, О.П.Крусь // Наука і техніка сьогодні. - 2023. - №3 (17). - С.428-436. |
Ключові слова: | STEM-освіта, STEM-інновації, STEM-підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 24 Січ 2024 10:29 |
Останні зміни: | 24 Січ 2024 10:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12397 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |