Буцяк В.І. та Смаль-Стоцька І.М. (2020) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 210-216.
|
Текст
Буцяк В.І., Смаль-Стоцька І.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено особливості організації освіти дітей з особливими потребами в європейських країнах.
The article highlights the features of special education for children in European countries.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Буцяк В. І. Європейський досвід впровадження інклюзивної освіти / В. І. Буцяк, І. М. Смаль-Стоцька // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2020. – Вип. 6. – С. 210-216. |
Ключові слова: | спеціальна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами; special education, inclusion, children with special educational needs |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра гри на музичних інструментах Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 29 Січ 2024 12:23 |
Останні зміни: | 29 Січ 2024 12:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12446 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |