Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Буцяк В.І. та Смаль-Стоцька І.М. (2020) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 210-216.

[img]
Перегляд
Текст
Буцяк В.І., Смаль-Стоцька І.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено особливості організації освіти дітей з особливими потребами в європейських країнах.
The article highlights the features of special education for children in European countries.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Буцяк В. І. Європейський досвід впровадження інклюзивної освіти / В. І. Буцяк, І. М. Смаль-Стоцька // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2020. – Вип. 6. – С. 210-216.
Ключові слова: спеціальна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами; special education, inclusion, children with special educational needs
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра гри на музичних інструментах
Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 29 Січ 2024 12:23
Останні зміни: 29 Січ 2024 12:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12446

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу