Fridrikh А. (2023) GRAPHIC VOICES IN EFL: EMOTIONAL INTELLIGENCE, CRITICAL THINKING, AND ACADEMIC ENGAGEMENT. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. pp. 139-142.
|
Text
Фрідріх А..pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Emotional intelligence, critical thinking, and academic engagement are crucial factors for the academic success and social-emotional learning of university students, but their interrelation has not been thoroughly investigated in Ukraine. The project aimed to explore the impact of emotional intelligence and critical thinking on the state of academic engagement among university students in the English as a foreign language (EFL) learning. The findings contribute to the understanding of the relationships between emotional intelligence and academic engagement and have practical implications for the implementation of critical thinking in L2 classrooms in terms of project-based learning.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Fridrikh А. Graphic voices in efl: emotional intelligence, critical thinking, and аcademic engagement / А. Fridrikh // Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Рівне, 09 листоп. 2023 р.) / Укр. Асоціація Викладачів і Дослідників Європ. Інтеграції; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Київ, 2023. – С. 139-142. |
Uncontrolled Keywords: | EFL, emotional intelligence, critical thinking, academic engagement, social-emotional learning, project-based learning |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання |
Depositing User: | О. В. Іванчук |
Date Deposited: | 05 Feb 2024 17:41 |
Last Modified: | 05 Feb 2024 17:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12512 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |