Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2023) ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 84-87.
|
Текст
Денисюк Л.,Данілова Н..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено вплив дистанційної форми вивчення англійської мови на професійну підготовку фахівців з інформаційних технологій. Визначено зміст поняття дистанційної освіти в нашій країні. Перелічені основні моделі дистанційного навчання. Визначено, що успішність і якість дистанційної освіти здебільшого залежать від організації і якості використовуваних методичних матеріалів, а також від керівництва, майстерності педагогів, що беруть участь у навчальному процесі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Денисюк Л. В. Вплив дистанційної форми вивчення англійської мови на професійну підготовку фахівців з інформаційних технологій / Л.В.Денисюк, Н.Р.Данілова // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали VІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 15 лют. 2023 р., м. Рівне. – Рівне : РДГУ, 2023. - С. 84-87. |
Ключові слова: | вплив, дистанційна форма, вивчення англійської мови, професійна підготовка, фахівці, інформаційні технології |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 06 Лют 2024 13:58 |
Останні зміни: | 06 Лют 2024 13:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12538 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |