Кваснецька (Сяська) Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 106-108.
|
Текст
Кваснецька Н..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Метою підготовки вчителів іноземних мов повинна бути не лише передача їм професійних, зокрема інклюзивних, знань і умінь, а й формування професійно підготовленої особистості, яка має цілісне психолого-педагогічне й методичне
мислення щодо здійснення навчання іноземної мови дітей з особливостями психофізичного розвитку разом однолітками, які мають типовий розвиток, що, в свою чергу, вимагає певних педагогічних умов (вимог) підготовки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кваснецька Н. В. Формування інклюзивної компетентності вчителів іноземних мов / Н.В.Кваснецька // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : матеріали VІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 15 лют. 2023 р., м. Рівне. – Рівне : РДГУ, 2023. - С. 106-108. |
Ключові слова: | формування, інклюзивна компетентність, вчителі іноземних мов |
Тематика (за УДК): | 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 06 Лют 2024 14:27 |
Останні зміни: | 06 Лют 2024 14:28 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12540 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |