Руденко Н.М. (2016) ВПЛИВ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ СТОСУНКІВ НА РОЗВИТОК ТРИВОЖНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г.Сковороди", 2016 (Вип.37): Т.ІІ(70). с. 463-470.
|
Текст
Руденко Н.М.Тривожність дошкільників.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Розкрито поняття тривожність, її види. Простежується історія вивчення цього феномену в сучасній психології. Показано відмінності між тривожністю і страхом. Представлено результати власного експериментального дослідження психологічних особливостей тривожності в системі дитячо-батьківських стосунків дітей дошкільного віку. Було встановлено, що такі стилі виховання, як «авторитарна гіперсоціалізація» та «маленький невдаха» в сім'ї здійснюють вплив на рівень тривожності дошкільнят
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Руденко Н.М. Вплив дитячо-батьківських стосунків на розвиток тривожності дошкільників / Н.М.Руденко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г.Сковороди". - Київ, 2016. - Вип. 37, т. ІІ (70) : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - С. 463-470. |
Ключові слова: | тривожність, страх, дитячо-батьківські стосунки, стилі вихова |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 27 Жов 2020 09:16 |
Останні зміни: | 27 Жов 2020 09:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1256 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |