Павелків В.Р. (2023) СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК АГРЕСИВНОЇ ТА ДЕСТРУКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 92-96.
|
Текст
Павелків В.Р..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Сучасний світ характеризується стрімким розвитком технологій, швидким доступом до інформації та зростаючою впливовістю соціальних мереж. Ці фактори несуть в собі як позитивні, так і негативні наслідки, зокрема впливають на розвиток агресивної та деструктивної поведінки серед молоді. Розвиток сучасних технологіїпризвів до зміни у соціальному середовищі: соціальних медіа, зміни в комунікації, залучення громадськості. До змін у технологічному середовищі: штучний інтелект, інтернет речей (IoT), кібербезпеки. Це все несе вплив на особистість, що в свою чергу викликає агресивні та деструктивні прояви поведінки у молоді. З одного боку дана поведінка може бути захисною реакцією на обставини і способом виживання або ж втечею від реальності. Однак це не відміняє негативних наслідків які відзначаться як на емоційній сфері особистості, так і в соціальній комунікації. Мета дослідження – здійснити теоретичний аналіз основних причин впливу сучасності на розвиток агресивної та деструктивної поведінки у молоді.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків В.Р. Сучасні реалії та їх вплив на розвиток агресивної та деструктивної поведінки молоді / В.Р. Павелків // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 7. - С. 92-96. |
Ключові слова: | агресивна поведінка, деструктивна поведінка, психологія молоді. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Лют 2024 12:13 |
Останні зміни: | 19 Лют 2024 12:13 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12642 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |