Гаврилів М.С. та Гумінська О.О. (2023) МЕТОДИ СПІЛКУВАННЯ, ВЗАЄМОДІЇ, СПІВПРАЦІ НА УРОЦІ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. с. 130-138.
|
Текст
Гаврилів М.С., Гумінська О.О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У змісті статті розглянуто суть методів спілкування, взаємодії, співпраці у житті, в освітньому процесі, зокрема, на уроках музичного мистецтва. Актуалізовано думку, що людина має потребу у спілкуванні, взаємодії, повазі, любові, співпраці, яка є первісно заданою природою людини потребою вищого порядку. Взаємодія між всіма учасниками освітнього процесу є основою успішної організації освітнього процесу. Ця взаємодія сприятиме формуванню комунікативних навичок, розвитку уміння працювати в команді, досвіду діалогового спілкування, усвідомленню відповідальності за власні та колективні результати, співробітництву. Висвітлено умови, при яких стимулюються комунікативні навички: колективне обговорення певної проблеми, що має на меті колегіально наблизитися до результату (віднаходити рішення, відкривати нові ідеї, утворювати консенсус); обговорення в групах, в якому учні навчаються висловлювати власні міркування, сприймати думки інших, погоджуватися з ними або заперечувати, доповнювати й уточнювати їх; підкреслення вчителем значення кожного висловлювання учня в діалоговій взаємодії, кожного внеску в загальне обговорення, внаслідок чого учень починає цінувати власні думки, цінувати й поважати думки інших; групова діяльність, кооперація, що сприяє виховує толерантність, колективізм, стимулює взаємодопомогу, художнє пізнання з позиції «Ми».
The content of the article examines the essence of methods of communication, interaction, cooperation in life, in the educational process, in particular, in music lessons. The idea that a person has a need for communication, interaction, respect, love, cooperation, which is a higher-order need originally set by human nature, has been updated. Interaction between all participants of the educational process is the basis of successful organization of the educational process. This interaction will contribute to the formation of communication skills, the development of the ability to work in a team, the experience of dialogical communication, the awareness of responsibility for one's own and collective results, and cooperation. The conditions under which communication skills are stimulated are highlighted: collective discussion of a certain problem with the aim of collegially approaching the result (finding solutions, discovering new ideas, forming a consensus); discussion in groups, in which students learn to express their own opinions, perceive the opinions of others, agree with them or deny, supplement and clarify them; the teacher emphasizes the importance of each student's statement in dialogic interaction, each contribution to the general discussion, as a result of which the student begins to value his own opinions, value and respect the opinions of others; group activity, cooperation, which promotes and educates tolerance, collectivism, stimulates mutual assistance, artistic knowledge from the position of "We".
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гаврилів М. С. Методи спілкування, взаємодії, співпраці на уроці музичного мистецтва / М. С. Гаврилів, О. О. Гумінська // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2023. – Вип. 9. – С. 130-138. |
Ключові слова: | спілкування, взаємодія, співпраця, комунікативні, інтерактивні методи навчання, урок музичного мистецтва; communication, interaction, cooperation, communicative, interactive learning methods, music lesson |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 26 Лют 2024 11:33 |
Останні зміни: | 26 Лют 2024 11:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12693 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |