Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ

Волощук В. та Джеджера К.В. (2023) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 5-7.

[img]
Перегляд
Текст
Волощук В., Джеджера К. В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Формування розумових здібностей особистості належить до числа пріоритетних завдань сучасної дошкільної освіти. Від результативності його розв’язаннязалежать майбутні успіхи дитини під час навчання у початковій школі: легкість і якість засвоєння знань, здатність до осмислення навчального матеріалу та висловлювання думок, уміння планувати свою роботу та самостійно виконувати навчальні завдання тощо. Вирішення зазначеної проблеми вимагає пошуку оптимальних засобів формування розумових здібностей дошкільників. З огляду на провідний характер ігрової діяльності такі пошуки нерідко зосереджуються на розвивальному потенціалі дитячих ігор, зокрема дидактичних ігор, спрямованих на зміцнення потреби дитини в отриманні знань, утвердження активного інтересу до пізнання нового та вирішення конкретних пізнавальних задач. Мета дослідження полягає у визначенні педагогічних умов, які сприяли б формуванню розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Волощук В. Дидактична гра як засіб формування розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку / В. Волощук; наук. кер. К.В. Джеджера // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 5-7.
Ключові слова: готовність дитини до навчання у школі, розумові здібності, старший дошкільний вік.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 13 Бер 2024 12:40
Останні зміни: 13 Бер 2024 12:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12797

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу