Волощук В та Джеджера К.В. (2023) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 7-10.
|
Текст
Волощук В., Джеджера К.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Чим раніше розпочинається формування розумових здібностей, тим ефективніше відбувається пізнання дитиною дійсності, її адаптація до навколишніх умов та навчання у школі. Зважаючи на те, що дошкільний вік є сенситивним щодо розумового розвитку, ця проблема є актуальною для дошкільної освіти і набуває особливої значущості на її завершальному етапі, коли дитина готується до зміни провідної діяльності (ігрової на навчальну), що надалі у шкільних умовах вимагає застосування значних розумових зусиль. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні ефективних методів та прийомів формування розумових здібностей старших дошкільників засобами дидактичних ігор з метою вивчення їх властивостей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Волощук В. Педагогічні умови формування розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичної гри / В. Волощук; наук. кер. К.В. Джеджера // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 7-10. |
Ключові слова: | діти старшого дошкільного віку, розумові здібності, дидиктична гра. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 13 Бер 2024 13:12 |
Останні зміни: | 13 Бер 2024 13:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12800 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |