ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Волощук В and Джеджера К.В. (2023) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). pp. 7-10.

[img]
Preview
Text
Волощук В., Джеджера К.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Чим раніше розпочинається формування розумових здібностей, тим ефективніше відбувається пізнання дитиною дійсності, її адаптація до навколишніх умов та навчання у школі. Зважаючи на те, що дошкільний вік є сенситивним щодо розумового розвитку, ця проблема є актуальною для дошкільної освіти і набуває особливої значущості на її завершальному етапі, коли дитина готується до зміни провідної діяльності (ігрової на навчальну), що надалі у шкільних умовах вимагає застосування значних розумових зусиль. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні ефективних методів та прийомів формування розумових здібностей старших дошкільників засобами дидактичних ігор з метою вивчення їх властивостей.

Item Type: Article
Additional Information: Волощук В. Педагогічні умови формування розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичної гри / В. Волощук; наук. кер. К.В. Джеджера // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 7-10.
Uncontrolled Keywords: діти старшого дошкільного віку, розумові здібності, дидиктична гра.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 13 Mar 2024 13:12
Last Modified: 23 Jan 2025 11:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12800

Actions (login required)

View Item View Item