Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СЛОВА ПІД ЧАС ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМИ "БУДОВА СЛОВА" В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Процюк О.Я. (2019) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СЛОВА ПІД ЧАС ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМИ "БУДОВА СЛОВА" В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 107-108.

[img]
Перегляд
Текст
Процюк О.Я..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Процюк О.Я. Комплексний підхід до вивчення слова під час опрацювання теми "будова слова" в початковій школі / О.Я.Процюк // Професійний розвиток педагога : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкової школи: проблеми і перспективи в контексті освітньої реформи" (м. Рівне, 29 берез. 2019 р.) / редкол. : Р.Л.Сойчук, О.М.Третяк, Т.В.Яковишина. - Рівне, 2019. - С. 107-108.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Жов 2020 10:04
Останні зміни: 28 Жов 2020 10:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1284

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу