Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИКУМІВ З ІНФОРМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Корчагіна І.П. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИКУМІВ З ІНФОРМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. [Магістерська робота]

[img]
Перегляд
Текст
Корчагіна І..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано та здійснено аналіз технологій досягнення цілеспрямованої розумової діяльності учнів та розвитку їх творчих здібностей є впровадження інноваційних технологій у навчальний процес закладів загальної середньої освіти. Аналіз досліджень показує, що метод проектів ефективно використовується у викладанні окремих навчальних дисциплін, сприяє інтенсифікації та індивідуалізації навчального процесу, активізація та формування навичок і вмінь пізнавальної та дослідницької діяльності учнів.
У ході дослідження з’ясовано, що проектна технологія є потужним методичним засобом у роботі вчителя інформатики, оскільки дозволяє сформувати в учня високий рівень умінь та компетенцій з інформатики. Водночас використання цієї технології в умовах неефективного застосування несе певні ризики, оскільки кожен проект «забирає» багато часу на навчання.
У рамках дослідження проаналізовано навчально-методичну та психолого-педагогічну літературу з предмета дослідження. У першому розділі описано сутність технології проектного навчання та розкрито зміст основних понять дослідження. У другому розділі викладено вимоги до використання технології проектного навчання, описано основні етапи реалізації методу проектів та висвітлено ролі вчителя та учнів у цій діяльності. У третьому розділі подано результати впровадження проектів у власну педагогічну діяльність на уроках інформатики.
Для перевірки ефективності запропонованої методики формування пізнавальних умінь було проведено педагогічне дослідження, результати якого підтвердили гіпотезу про те, що впровадження проектів сприяло суттєвому підвищенню рівня практичних умінь учнів експериментальних класів.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Корчагіна І.П. Методика проведення практикумів з інформатики з використання проектних технологій : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014.09 Середня освіта (Інформатика) / І.П. Корчагіна; наук. кер. І.С. Войтович; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2023. - 84 с.
Ключові слова: Заклади загальної середньої освіти, інформатика, освітній процес, здобувачі освіти, практикум, проектна технологія навчання, кваліфікаційна робота, магістерська робота
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 10 Квіт 2024 07:54
Останні зміни: 10 Квіт 2024 07:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13010

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу