Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ АКОМПАНІАТОРСЬКИХ НАВИЧОК УЧНІВ-ПІАНІСТІВ ДМШ

Крижановська Т.І. та Маєвська О.В. (2023) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ АКОМПАНІАТОРСЬКИХ НАВИЧОК УЧНІВ-ПІАНІСТІВ ДМШ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. с. 16-25.

[img]
Перегляд
Текст
Крижановська Т.І., Маєвська О.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто методичні підходи, що сприяють формуванню початкових акомпаніаторських навичок учнів класу фортепіано дитячої музичної школи. Автори доводять актуальність проблеми, посилаючись на Концепцію сучасної мистецької школи та Положення про мистецьку школу та ін. Уточнено: мистецька (музична) школа передбачає набуття здобувачами спеціальних мистецьких виконавських компетентностей у процесі активної мистецької діяльності. Акцентовано наступне: сучасна музична школа має бути середовищем творчого розвитку особистості. Педагогічно ефективним задля досягнення зазначеної мети є включення учня з перших днів навчання у творчі практики. Серед них важливе місце повинне посісти створення та виконання музичного супроводу.
The article discusses methodological approaches that contribute to the formation of initial accompaniment skills of piano students of a children's music school. The authors prove the relevance of the problem by referring to the Concept of a Modern Art School and the Regulations on Art Schools, etc. It is clarified that an art (music) school involves the acquisition of special artistic performance competencies by students in the process of active artistic activity. The following is emphasized: a modern music school should be an environment of creative development of the individual. To achieve this goal, it is pedagogically effective to involve students in creative practices from the first days of study. Among them, the creation and performance of musical accompaniment should take an important place.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Крижановська Т. І. Методичні аспекти процесу формування початкових акомпаніаторських навичок учнів-піаністів ДМШ / Т. І. Крижановська, О. В. Маєвська // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2023. – Вип. 9. – С. 16-25.
Ключові слова: акомпаніатор, акомпанемент, початкові акомпаніаторські навички, учень-піаніст; accompanist, accompaniment, initial accompaniment skills, piano student
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 15 Квіт 2024 12:06
Останні зміни: 15 Квіт 2024 12:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13057

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу