Крижановська Т.І. and Маєвська О.В. (2023) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ АКОМПАНІАТОРСЬКИХ НАВИЧОК УЧНІВ-ПІАНІСТІВ ДМШ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. pp. 16-25.
|
Text
Крижановська Т.І., Маєвська О.В..pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто методичні підходи, що сприяють формуванню початкових акомпаніаторських навичок учнів класу фортепіано дитячої музичної школи. Автори доводять актуальність проблеми, посилаючись на Концепцію сучасної мистецької школи та Положення про мистецьку школу та ін. Уточнено: мистецька (музична) школа передбачає набуття здобувачами спеціальних мистецьких виконавських компетентностей у процесі активної мистецької діяльності. Акцентовано наступне: сучасна музична школа має бути середовищем творчого розвитку особистості. Педагогічно ефективним задля досягнення зазначеної мети є включення учня з перших днів навчання у творчі практики. Серед них важливе місце повинне посісти створення та виконання музичного супроводу.
The article discusses methodological approaches that contribute to the formation of initial accompaniment skills of piano students of a children's music school. The authors prove the relevance of the problem by referring to the Concept of a Modern Art School and the Regulations on Art Schools, etc. It is clarified that an art (music) school involves the acquisition of special artistic performance competencies by students in the process of active artistic activity. The following is emphasized: a modern music school should be an environment of creative development of the individual. To achieve this goal, it is pedagogically effective to involve students in creative practices from the first days of study. Among them, the creation and performance of musical accompaniment should take an important place.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Крижановська Т. І. Методичні аспекти процесу формування початкових акомпаніаторських навичок учнів-піаністів ДМШ / Т. І. Крижановська, О. В. Маєвська // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2023. – Вип. 9. – С. 16-25. |
Uncontrolled Keywords: | акомпаніатор, акомпанемент, початкові акомпаніаторські навички, учень-піаніст; accompanist, accompaniment, initial accompaniment skills, piano student |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Divisions: | Факультет музичного мистецтва > Кафедра музикознавства, фольклору та музичної освіти |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 15 Apr 2024 12:06 |
Last Modified: | 15 Apr 2024 12:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13057 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |