Онищук В.І. and Сметана О.П. (2023) УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ У ФОРМАТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. pp. 25-32.
|
Text
Онищук В.І., Сметана О.П..pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
У змісті даної статті розкриті основні вектори дистанційного навчання вищих навчальних закладів мистецького напрямку. На основі аналізу наукових доробків та методичних рекомендацій здійснено спробу переконатись, що дистанційний формат, певною мірою, може бути адаптований у музичній навчальній практиці. Відтак, у процесі домінування дистанційності у музичному академічному просторі, на нашу думку, мають бути сформовані адекватні моделі технології навчання. Дистанційне навчання – це новий освітній досвід, який з’явився в Україні у зв’язку з різними пандемічними факторами, це форма організації освітнього процесу, в основі якої лежить, здебільшого, самостійна форма роботи студента. І, щоб такий формат здобуття знань став результативним, необхідно дослідити та адаптувати до сучасних вимог освіти нові форми, режими навчання музичних закладів. У статті було розглянуто фактори організації та забезпечення освітнього процесу дистанційної форми навчання в синхронному та асинхронному режимі для здобувачів музичної освіти.
In the content of this article, the main vectors of distance learning in higher educational institutions in the field of art are revealed. Based on the analysis of scientific works and methodical recommendations, an attempt was made to make sure that the distance format, to a certain extent, can be adapted in musical educational practice. Therefore, in the process of dominance of remoteness in the musical academic space, in our opinion, adequate models of learning technology should be formed. Distance learning is a new educational experience that appeared in Ukraine in connection with various pandemic factors, it is a form of organization of the educational process, which is based, for the most part, on the independent form of the student. And in order for this format of knowledge acquisition to become effective, it is necessary, in our opinion, to research and adapt new forms and modes of training in music institutions to the modern requirements of education. In the article, we described the organization and provision of the educational process of distance education in synchronous and asynchronous mode for students of music education.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Онищук В. І. Удосконалення професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів у форматі дистанційного навчання / В. І. Онищук, О. П. Сметана // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2023. – Вип. 9. – С. 25-32. |
Uncontrolled Keywords: | дистанційне навчання, музичне мистецтво, музично-комп’ютерні технології, освітній простір, естрадна музика, інтелектуальний потенціал, навчальний процес, персоніфікований підхід; distance learning, musical art, music-computer technologies, educational space, pop music, intellectual potential, educational process, personalized approach |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Divisions: | Факультет музичного мистецтва > Кафедра естрадної музики |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 15 Apr 2024 12:27 |
Last Modified: | 15 Apr 2024 12:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13058 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |